مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:362022-11-22سياسي

اختلاف طبقاتی، حاصل تفاوت در محیط است


مدرس کارآفرینی و رییس سابق مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان، با اشاره به طرح موضوعاتی در زمینه کارآفرینی، اکوسیستم کارآفرینی و موانع موجود در کسب و کارها، - گفت: اختلاف طبقاتی، حاصل تفاوت در محیط است.

کورش خسروی در نشستی با عنوان ما و دانشجویان امروز که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار شد، با بیان اهمیت و شناخت موضوع اکوسیستم کارآفرینی، اظهار کرد: الزاما اکوسیستم کارآفرینی خودش را در اکوسیستم یک فرد نشان نمی دهد، یعنی آن چیزی که یک شهروند از اکوسیستم شهر خود احساس می کند، با آن چیزی که یک مسئول احساس می کند، بسیار متفاوت است.

اختلاف طبقاتی؛ حاصل تفاوت در محیط وی با اشاره به ارتباط میان تفاوت در محیط اقتصادی افراد و ایجاد اختلاف طبقاتی در جامعه گفت: محیط اقتصادی افراد بسیار متفاوت است؛ ممکن است انسانی در یک محیط اقتصادیِ سخاوتمند متولد شود که در این صورت فرصت های شغلی بسیاری برای او فراهم می شود و برعکس، ممکن است انسان در یک محیط اقتصادی بخیل متولد شود.

به عبارتی، به دلیل تفاوتی که در محیط وجود دارد، ما شاهد بروز اختلاف طبقاتی در جامعه می شویم و از این رو، باید چاره ای بیندیشیم تا فرصت ها به شکل بهتر و برابرتر توزیع و دسترسی به فرصت ها نیز ساده تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف طبقاتی، حاصل تفاوت در محیط است

اختلاف طبقاتی، حاصل تفاوت در محیط است